donderdag 3 augustus 2017

Paddenstoelen in de zomer

Nou is het niet zo'n hele warme zomer (gelukkig want ik moet nog werken en heb nog lang geen vakantie) maar dit is toch wel heel erg vroeg! De zwammen en paddenstoelen steken hun kopjes al boven de grond! Mijn hortensia's zijn ook al in herfststand en de bomen beginnen al een beetje geel te zien. Ik vind het verre van erg want ik ben een herfstmens! Laat maar komen die herfst! Heerlijk! Veel beter dan dat benauwde warme weer! Ik kan niet wachten! :)




© KH

2 opmerkingen:

Patsfotos. zei

Hoi Kati.

Mooi is dit, voor mij ook veel te warm
Herfst is ook een mooi jaargetijden.

Groettie van Patricia.

Marian zei

mmmm ik ben ook een herfstmens, en ook lente, maar toch ben ik het nu niet met je eens. De herfst mag nog eventjes wegblijven.
Het is nu toch gewoon lekker, vooraan in de 2o graden, beter kan het niet zijn ( hier moet alleen die harde (herfst) wind nog weg.