donderdag 5 december 2013

Thursday Challenge: Peaceful

De Thursday Challenge heb ik een weekje overgeslagen ivm een cursus op mijn werk, maar deze week probeer ik weer mee te doen, ook al is het een drukke week. Gelukkig dat je blogs in kunt plannen. ;-)

Deze week gaat  het over: PEACEFUL (Landscapes, Water, Calm,...)



Loch Etive-Glencoe

Er is voor mij niets meer 'peaceful' dan Schotland. Ook al (of misschien juist vooral) is dat juist op deze plek, waar zoveel ellende geweest is: zoveel doden gevallen zijn tijdens de Massacre of Glencoe.

© KH

9 opmerkingen:

Patsfotos. zei



Wat een prachtige foto met die spiegeling,heel mooi om te zien.

Groettie van Patricia.

Anoniem zei

Super foto!

Anoniem zei

dit is geweldig mooi wat een bergen en dan de reflexie ,prachtig.

Anoniem zei

O, ja, hier zou ik zomaar uren achter elkaar kunnen gaan zitten, en niets doen alleen maar bewonderen, alle schoonheid van de natuur op onze mooie moedertje aarde.

Hanny zei

Zulk blak water is altijd rustgevend. Prachtige foto met de spiegelingen. Om uren naar te kijken en te mijmeren.

Unknown zei

Helaas zie ik de foto niet....maar jouw voorliefde voor dat land kennende had ik ook niet anders verwacht dan dat je een foto van daar zou plaatsen. '=_

Kati zei

Ja Melody er is iets mis met mijn normale uploader heb ik gemerkt, ik zie t nu ook! Ik ga het meteen rechtzetten!

Anoniem zei

Zonder de rest te lezen, dacht ik een foto van Noorwegen te zien. Een land waar wij wat mee hebben. Johan helaas niet meer, maar voor mij nog steeds favoriet.
Ook in Schotland zijn we een paar keer geweest. Genoten.
En nu ook weer van deze foto. Dankjewel

Janice zei

Terrific picture!