zaterdag 17 augustus 2013

In de wolken

De vakantie zit er al weer op. 3 weken vliegen voorbij. Voor je het weet zetten we de Kerstboom weer op.
Ik heb mijn oudjes wel gemist hoor, en ik wed zij mij ook, dus ik ga weer met plezier aan het werk, dat wel. Wat ik me wel voorgenomen heb is het verder wat rustiger aan te doen. Voor mijn vakantie liep mijn emmer heel erg over, had ik me té druk gemaakt over té veel dingen. En dat wil ik niet meer. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar waarom moet je nu toeleven naar een vakantie om dan alleen je rust te nemen? Je zou eigenlijk altijd wat vaker rustig aan moeten (kunnen) doen. En genieten van het leven. Kijken naar de wolken, liggen in het gras, hoe de wolken rustig voorbij drijven, zoiets.
Of zoals mijn oma zou zeggen: Zoetjes aan, dan breekt het lijntje niet.

 
Hollandse wolkenlucht


Zomerlucht


Bloemkoolwolken


Uitwaaierende sluierbewolking


Vliegtuigstrepen


Achter de wolken schijnt de zon

© KH

1 opmerking:

Anoniem zei

die laatste daar zou ik maar voor gaan ,dan hou je het heel lang vol.