vrijdag 26 april 2013

Thursday Challenge: Transportation

Oei weer bijna te laat voor de Thursday Challenge! Deze week gaat het over : "TRANSPORTATION" (Bicycle, Walking, Bus, Rickshaw, Car, Horses,...)

Nu ben ik niet zo van het fotograferen van auto's of bussen of motoren, in het dagelijks leven. Het ligt eraan waar je bent natuurlijk. Zoals deze onderstaande foto's. We waren in Schotland op vakantie en daar rijdt de Jacobite Steamtrain. Tegenwoordig ook wel bekend als 'de Harry Potter-trein'. (de eerste keer dat ik daar was niet overigens, nu wel) Een kaartje is aardig aan de prijs, dus voor ons bleef het bij kijken op het perron en foto's maken. Bij ons tweede bezoek aan Schotland mochten de kinderen zelfs een kijkje nemen in de cabine van de machinist en kregen ze uitleg (in het Schots/Engels).









© KH

8 opmerkingen:

♫ Mel☺dy ♫ zei

Mooie foto's!

Ook een land waar ik nog nooit was maar dat wel hoog op mijn verlanglijstje staat!

Minoesjka zei

O, geweldig een hele mooie oude stoomtrein :-)

Bas. zei

die ziet er wel heel mooi en onderhouden uit,geweldig.

Albert y Mara fotoblog zei

Hola Kati,
Als treinen liefhebber heb je me echt verblijd met deze foto's. Ik vind ze super. Muchos gracias.
Salu2 de Albert

Senna zei

Wat een geweldige trein! Foto's zijn erg mooi.

Groetjes Senna

Kati zei

Bedankt allemaal! Ja die trein wordt echt goed onderhouden! De machinist vertelde ons dat hij ooit eens (nu met die Harry Potter gekte) een hele groep Amerikanen had die verkleed als Harry Potter figuren uit de film de trein in gingen! De vrij nuchtere Schotten keken hun ogen uit en verbazen zich nergens meer over! ;)

An zei

Wat een leuke reportage, daar zou ik graag nog es willen reizen!

Hanny zei

Een schitterende trein. En wat rijdt hij in een prachtige omgeving. Zo'n viaduct en de trein samen: een fantastisch plaatje!