zondag 9 december 2012

Winter Wonderland

Wat een sneeuwbuien de afgelopen dagen. Vooral vrijdag was het hier bar en boos. Ik ploeterde op mijn fiets tegen de wind in terwijl de sneeuw en mijn gezicht gesmeten werd door de wind zo leek het. Maar er lag wel mooi een flink pak! Mijn hond was door het dolle heen! Helaas is het nu aan het regenen en de dooi is weer ingezet. Maar gelukkig hebben we de foto's nog!


De vijver tegenover mijn huis is omgetoverd in een winters sprookje


Grote lisdodde bedekt met sneeuw


Wilde hop


'Ik heb het koud' 'Mijn voeten vriezen vast' 'Mam, wanneer wordt het lente?' In mijn hoofd zag ik allemaal van die tekstballonnetjes boven hun hoofden. ;-)


Jessie is dól op sneeuw.


Zaterdag ineens een strakblauwe lucht, koud maar zo mooi!


Hier en daar drupt het wel voorzichtig, maar nog niet echt flink


Het lijkt wel of we in Oostenrijk zijn, maar het is toch echt de 'grote ronde' die we altijd wandelen met Jessie!


Winterse eikenlaan


Ik kon wel aan het fotograferen blijven!


Hazelaarskatjes


Deze Boeddha kwamen we op onze wandeling tegen.

© KH

2 opmerkingen:

Bas. zei

Ja dit ziet er echt winters uit wat een heerlijke sfeer foto,s dit is genieten.

Angeniet zei

Wat een heerlijke winterfoto's en wat heb je een ontzettend leuke hond!