dinsdag 5 juni 2012

Beestjes

Gisteren en vandaag weer een aantal dieren in mijn tuin gefotografeerd. De muis is terug van weggeweest of het is een nieuwe. De buurvrouw heeft 1 nest eh.. laten we zeggen geëlimineerd.... Dus misschien is dit wel een hele andere met een compleet nieuw nest. Ik zag hem ineens toen hij tegen mijn tuinschuurtje klom. Ik denk wel dat hij bij buurvrouw onder de schutting zijn nest heeft, trouwens, maar hou wijselijk mijn mond..



Het regende hard dus moest vanuit het raam een foto maken, maar is het geen schatje? Zolang hij buiten blijft mag hij in mijn tuin wonen hoor!


Deze 'engerd' dan: Dat ik er überhaupt een foto van durf te maken! Ik ben als de dood van zijn soort. Zat al te griezelen bij het uploaden van de foto's:





Deze purpermot heb ik dan liever: Ik heb betere foto's van hem van jaren terug maar deze is van eergisteren:



En tot slot de hommel: helemaal onder het stuifmeel



© KH



Geen opmerkingen: