zondag 1 april 2012

Zondagochtendwandeling met verrassing

Vanmorgen gingen we zoals bijna elke zondagmorgen, wandelen in 1 van de vele bossen in de omgeving. Vandaag was Slabroek aan de beurt. Het is een prachtig en rustig natuurgebied. We liepen een route wat eigenlijk een kinderroute is. Ik liep hem vroeger met mijn eigen kinderen toen ze nog klein waren. Op de route staan allemaal tuinkabouters her en der. Leuk voor de kleintjes. Maar de route op zich is erg mooi, langs weilanden en stroompjes. Ineens rende voor ons langs over een van die weilanden een grote vos weg.
Wat was ik blij dat ik mijn camera bij me had. Ik twijfelde nog of ik hem deze keer wel mee zou nemen, ik ook altijd met dat ding overal heen zeulen! Maar wat een geluk dat ik hem toch meegenomen had! Wat een prachtig beest! Zo te zien een mannetje, zo groot. De rillingen liepen over mijn rug, van puur geluk om dit moment.
En gelukkig hebben we de foto's nog!








© KH

Geen opmerkingen: